dissabte, 29 de desembre del 2012

Miss Scrapbook

Hola de nou!
Aquests dies són genials per scrapejar "si tens temps, clar" .  Sempre faig detalls per la gent, que si una postal, que si un punt de llibre... però per mi mai ho havia fet.

Com que va siguen hora de fer alguna cosa per mi, he fet aixo!


Fer scrap encara que vinguin a tocar-te la moral no te preu, aixi que:

KEEP CALM
and
SCRAP ON

Esper-ho que us agradi i si voleu, podeu deixar un comentari.

Petonets de xocolata a tothom!

Laia Scrap 

2 comentaris:

  1. T'ha quedat molt maca!
    Petons!

    PD saps que s'ha de demostrar que no es un robot per comentar?

    ResponElimina
  2. Es maquissima la targeta!! I el segell m'ha recordat un mun de moments scrapers amb la meva gata per sobre la taula... jajaja on l'has aconseguit aquest? Esque en tinc alguns de kraftin kimmie comprats a up&scrap, pero aquest en concret no em sona haver-lo vist alla!

    un petonet guapa!!

    PD: et dic el mateix que la mar... m'ha costat un mun deixarte el comentari perque desde el mobil sem bloquejava tota lestona amb aixo de demostrar que ets una persona

    ResponElimina