dilluns, 10 de desembre del 2012

Presentacions

        Hola a tot@s! Em dic Laia, tinc 27 anys, sóc feliçment casada i tinc un fill que és l'al·legria de la casa!
       
        Visc a Cassà de la Selva i la meva gran passió és l'scrap. Les manualitats sempre han estat a la meva vida, la fotografia i des de fa 4 anys l'SCRAPBOOK! És la meva debilitat.
     
         M'encanta fer àlbums, il·lustrant punts de llibres, fent LO's... Els colors és el que me crida l'atenció, els segells, els troquels, les pintures, el gesso, els esprais, els botons...

         Aquí us deix-ho alguna foto dels meus treballs. Esper-ho que us agradin.

         Laia








3 comentaris:

  1. quines cosetes més cuquis has fet!!! et convido a passar pel meu blog!! i felicitats pel premi

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies a les dos! M'encanta que us agradin... D'aquí poc posaré un nou post. Fins aviat wapes!

    ResponElimina