divendres, 1 de març del 2013

Regal d'aniversari

Avui us vull ensenyar una àlbum que vaig fer amb molta il·lusió perquè és per una persona especial. Em van demanar (un home molt enamorat de la seva dona) que si li podia fer un àlbum per la Sara. Me va dir que tenia que ser per un diumenge en concret, i que tenia que haver dues fotos segures.

Vaig estar pensant, mirant, fen cosetes, i després vaig pensar: si faig un àlbum d'aquells tan xulus que es fan amb un llibre reciclat?¿?¿ Tenia que ser alguna cosa que sigués maca, elegant, divertida i que digues tot d'ella.

En Pep em va dir: té que ser des de que vam començar amb els gegants fins ara. Això són 4 anys!! i sense contar que jo sóc la que faig les fotografies per la web de la colla... tenia un munt per triar,... Aix mare!

Total que vaig estar ni un ni dos ni tres dies, una setmana i mitja!

Vaig posar papers de Basic Grey, washis, flors, embossing, troquels, enganxines... Tantes i tantes coses i a sobre el llibre era una enciclopèdia!

Aixi que aquí teniu el resultat!




Les dues fotos que estan a l'esquerra no podien faltar!


















Esper-ho que us hagi agradat i podeu posar un comentari!

PD: Aquesta entrada està dedicada a la Sara, moltes felicitats de nou! Ets la meva reina

2 comentaris:

  1. T'ha quedat preciós, molt original, segur que li va encantar!

    ResponElimina
  2. Un àlbum preciòs, m'has fet venir moltes fanes de fer-n'he un així, em quedo per aquí, i tens una sorpreseta al meu bloc http://somriuresdepaper.blogspot.com.es/

    ResponElimina